Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010






Aχ ρε Τζούλια! . Πέταξα για σένα ένα κείμενο που έγραφα για τον Μητσοτάκη… Ποιος τον γ....εί τον Μητσοτάκη μπροστά σε σένα! Αναστατώθηκε το σύμπαν. Ξεσηκώθηκε ο ανδρικός πληθυσμός. Διανυχτερεύσανε περίπτερα πιο πολλά από φαρμακεία. Είδαν χαρά εκείνη την νύχτα ...σπίτια και χούφτες.
Ξέρεις κάτι ρε Τζούλια; Με συγκίνησες! Μου θύμισες την Ελλάδα μας !. Έτσι ξεκίνησε και κείνη…Θεά! Καρακαλλόνα! Πολύφερνη! Σπάνια προσόντα! Όλα σε ένα! Και πλάκωσαν οι μνηστήρες… Όρεξη νάχεις να μετράς μνηστήρες. Ελάχιστοι της αξίζανε. Μα πώς να τους ξεχωρίσει έτσι που έπεφταν όλοι πάνω της;.Καλή ώρα όπως σε εσένα .
Λόγια, όνειρα, κουβέντες. Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα. Στην ουσία όλοι κάτι ήθελαν να γραπώσουν από τη λάμψη της. Να τη βάλουνε στο χέρι για το συμφέρον τους. Και από αγάπες; Παπάρια! Όταν το αντικείμενο του πόθου γίνεται δικό σου, Τότε χέσε μέσα! . Και κείνη πήρε αγκαλιά τα δάνεια και τις ευκολίες της. Ακοπίαστη η ζωή της. Της νύχτας τα καμώματα φάνταζαν απολύτως λογικά στα μάτια της. Σήκωσε και μπαϊράκι… Έβαζε τα χέρια στη μέση κι έσκουζε στις ρούγες, για Κύπρο ,για Μακεδονία ,για Μ.Ασία για Β.Ηπειρο ,για Πόντο !.

Ποια χώρα τολμούσε να της μιλήσει ! Ποιο τσόλι να συγκριθεί μαζί της ! .Φωνή να δεις. Διεκδικήσεις της δεκάρας! Ήταν να μην πάρει αέρα το τέτοιο της…Αχ βρε Τζούλια χθες σε καμάρωσα στα τέσσερα. Έτσι μ΄αξίωσε ο Θεός να δω και τη μάνα μου Ελλάδα την 3η Μαρτίου την ημέρα των οικονομικών μέτρων ,την ημέρα της εθνικής συνουσίας. Εσύ όμως για να λέμε και του στραβού το δίκιο τα πήγες καλύτερα. «Αν είναι να με πηδάνε, ας πάρω εγώ τα € στα χέρια μου!» . Ενώ την Ελλάδα μας την πηδάνε και δεν ζητα από τους Ευρωπαίους χρήματα ,μόνο ηθική υποστήριξη !.
Μωρέ μας έβαλες τα γυαλιά . Σκόρδα στα μάτια σου ..Εμείς στο τζάμπα Τζούλια μου! Με το πορτοφόλι στο χέρι, έτοιμοι να πληρώσουμε τους κερδοσκόπους ,ενώ εσύ αλεπού τίγκα στο € !.
Αχ Τζούλια θέλω να σου πω όμως μια ακόμα κουβέντα. Να μη λες ότι δε σε προειδοποίησα…Πες με κομπλεξικό, πες με οπισθοδρομικό, πες με ότι θες . Και συ Τζουλιάκι με το ταμείο σου τίγκα απο τις εισπράξεις και η Ελλάδα μας με άδειο ,τα ίδια μαύρα γεράματα θα έχετε .
Βλέπεις εσύ δεν είσαι μια Γαλλίδα ....πουτανίτσα και η Ελλάδα δεν έχει σύνορα με την Ελβετία ,βαλκάνιες ειστε και οι δύο , απλά είστε ένα καλοκαιρινό αποχωρητηριο των Αμερικανευρωπαίων και τίποτα παραπάνω , αν θές για το καλό σου , μην κάνεις όνειρα γιατι στο τέλος θα πικραθείς ! . Στο λέω με αγάπη..... μήτρα μου.
ΥΓ. Μην πεις ότι έχεις χρόνια μέχρι τα γεράματα… έτσι έλεγα κι εγώ ! .

Στόχος,σίγουρα είναι τα λεφτά,Τζούλια μου!!



Pappous Lefterakis

Δεν υπάρχουν σχόλια: