Δευτέρα 24 Ιουλίου 2023

Η βράβευση ενός πιστού υπηρέτη ...

 


Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στα μέσα της περασμένης εβδομάδας. στο London Music Hall, ο Zebby διακρίθηκε και βραβεύτηκε μεταξύ χιλιάδων άλλων γατιών του U.K, χωρίς μάλιστα να έχει και κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση. 

«Είμαι τόσο περήφανη για τον Zebby, που μπορεί και δείχνει στον κόσμο πόσο διαισθητικές και στοργικές είναι οι γάτες και πόσο θετικό αντίκτυπο έχουν στις ζωές των ανθρώπων», λέει η κυρία Moss  ιδιοκτήτρια του γάτου Zebby.

«Χωρίς τα ακουστικά βαρηκοΐας δεν μπορώ να ακούσω τίποτα. Όμως έχω τον Zebby να με βοηθά. Όταν χτυπά το τηλέφωνο έρχεται και με σκουντά με τις πατούσες του, οπότε αμέσως βάζω τα ακουστικά, το σηκώνω και μπορώ να μιλήσω κανονικά. Τη νύχτα, αν ακούσει κάποιον ασυνήθιστο θόρυβο, θα έρθει να μου χτυπήσει το πρόσωπο για να με ξυπνήσει», περιγράφει η ίδια. 

Ο Zebby, εκτός του να ειδοποιεί την ιδιοκτήτριά του όταν χρειάζεται, της πηγαίνει τις παντόφλες και παραλαμβάνει την αλληλογραφία κρατώντας τους φακέλους στο στόμα του. 

«Είναι πολύ ιδιαίτερος, δεν έχω ξαναδεί γάτο σαν κι αυτόν, του αρέσει να βρίσκεται γύρω μου, όπου κι αν είμαι.

Έχουμε έναν στενό δεσμό. Το να είμαι ηλικιωμένη να ζω μόνη μου και να έχω προβλήματα ακοής σημαίνει πως η ζωή μπορεί να είναι πολύ μοναχική, αλλά όχι όταν είναι ο Zebby μαζί μου. Είναι ο ήρωας μου», λέει η κυρία Moss.

Υ.Γ. Ο Zebby αποτελεί μια εξαίρεση στον κανόνα, μια παραδοξολογία. Οι γάτες παραμένουν χιλιάδες χρόνια ίδιες, με τα ίδια χαρακτηριστικά, με το ίδιο DNA και με την ίδια ιδιοσυγκρασία ζουν και σήμερα, όπως ζούσαν τότε στην άγρια φύση της Αφρικής. Δεν μπορέσαμε να αλλάξουμε τις γάτες, ούτε καταφέραμε να επέμβουμε στον χαρακτήρα τους για να εκτελούν συγκεκριμένα καθήκοντα, όπως κατά κόρο κάναμε με τους σκύλους, οι γάτες από μόνες τους προσάρμοσαν τον εαυτό τους και ήρθαν κοντά στον άνθρωπο, ίσως από την ανάγκη επιβιώσεως τους. ίσως γιατί αντελήφθησαν ότι και ο άνθρωπος τις είχε ανάγκη, έτσι από σύγχρονες έρευνες της Βιολογίας, συνάγεται ότι η γάτα είναι το μοναδικό ζώο που ..... εξημέρωσε τον άνθρωπο. 

Πηγή : BBC News.


Δεν υπάρχουν σχόλια: